دوسلدورف هفته‌ پانزدهم بوندسلیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، جمعه شب در نخستین دیدار از پانزدهمین هفته‌ فصل 2013 – 2012 بوندسلیگا فورتونا دوسلدورف پذیرای اینتراخت فرانکفورت بود و در پایان میهمان خود را با شکست چهار بر صفر بدرقه کرد.

هر نیمه این مسابقه دو گل در بر داشت. رایزینگر و فینک در نیمه نخست و رافائل و بلینگهاوزن در نیمه دوم برای میزبان گلزنی کردند. فرانکفورت در حالی برابر میزبانش شکست خورد که از دقیقه 34 با اخراج بازیکن خود 10 نفره بازی می‌کرد. کریم مطمور، مهاجم الجزایری فرانکفورت در دقیقه 34 با کارت قرمز داور روبه‌رو و از زمین بازی اخراج شد. پیامد اخراج او پنجمین شکست فصل فرانکفورت و چهارمین برد دوسلدورف انتهای جدولی بود.

هفته‌ پانزدهم بوندسلیگا عصر شنبه با شش دیدار دنبال می‌شود که مهم‌ترین آنها در آلیانس آره‌نا برگزار شده و بایرن‌ مونیخ پذیرای دورتموند خواهد بود. در دیگر رقابت‌ها ماینتس به دیدار هانوفر می‌رود. آوگسبورگ میزبان فرایبورگ است. لورکوزن، تیم دوم جدول در خانه با نورنبرگ روبه‌رو می‌شود. شالکه و گرویتر فورث هم به ترتیب میزبان گلادباخ و اشتوتگارت هستند.

این هفته‌ از رقابت‌ها یکشنبه شب با دو مسابقه به پایان می‌رسد که در آنها برمن و هامبورگ، تیم‌های شمالی آلمان به ترتیب میهمان هوفنهایم و ولفسبورگ خواهند بود.

در جدول بایرن‌ مونیخ با 37 امتیاز در فاصله سه هفته‌ مانده به پایان دور رفت رقابت‌ها قهرمانی نیم فصل خود را قطعی کرده است. لورکوزن با 27 و دورتموند با 26 امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده باواریایی‌ها هستند.
/2759/